13.09

















Ja_płaszcz_zara_KIDS, spodnie_no name, buty_LOVE LABEL, sweter_sh,M&S
Didi_kamizelka_DIY, buty_tk_maxx, sweter_pull&bear


DO SZKOŁY = U DIDI aka "zamazus'fotus'robius"(11-12.09)





Tak jak obiecalam ;) Zrobilam mala liste rzeczy ktore na dzien dzisiejszy sa moimi podstawowymi "przyborami" w kosmetyczce(lazience).
Nie wiem czy jest tego duzo czy malo. Sa tylko te, ktore kupuje bo uzywam i nawet mi sluza. Na zdjeciu to co moglabym polecic wiekszosci(kilku rzeczy brakuje), jednak tego nie zrobie, gdyz kazdy z nas jest inny.
Zazdroszcze dziewczynom ktore maja swoj ulubiony podklad. Ja nadal szkukam. Rozne opinnie, drogie/tanie marki, wielokrotne testowanie i zawsze cos mi nie pasuje.

Moja cera? Kaprysna ;) z tendencja do swiecenia. Chyba mieszana i z natury "nie blada(maffefka)" jednak ostatnio okreslenie blada i niewyspana chodzi za mna czesto.
Dalej: NIEidealna, NIE lubiaca klimatyzacji i dobrze znoszaca opalanie.
Pisze to po to, aby ewentualnie ktos latwiej mogl sobie dopasowac jakis kosmetyk. Oraz aby wyprzedzic kilka pytan.

Lista:
korektor:
http://torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&id=14590
baza:
http://torebka.kafeteria.pl/index.php?mode=view&id=16340
lub baza:
http://polki.pl/uroda_testy_kosmetykow_galeria.html?galg_id=10002103
krem siarkowy:
http://torebka.kafeteria.pl/index.php?mode=view&id=6798
korektor 3w1:
http://torebka.kafeteria.pl/index.php?mode=view&id=14381
puder:
http://rosestreat.files.wordpress.com/2008/10/loreal-true-match-powder-set.jpg
podklad mus:
http://pieknoscdnia.blogspot.com/2010/04/co-nowego-loreal-matte-morphose-podkad.html
czarna kredka:
rozne kupuje
tusz do rzes:
rozne kupuje i dosc rzadko stosuje
mazak do kresek badz eyeliner w pedzelku:
rozne kupuje
pomadka:
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-7045-opis-Clinique-Different-Lipstick.htm
roz od czasu do czasu(glownie bronzer, a obecnie 2w1):
http://e-styl.com/p/pl/7672/astor+deluxe+bronzer+spring+kiss+puder+brazujacy+z+rozem.html
Serum(kupione okazyjnie, stosuje jak sobie przypomne, ogolnie polecam)
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt-35171-opis-Sampar-Age-Antidote-Serum-Beaute-du-Temps-Serum-przeciwzmarszczkowe-Piekno-czasu.htm





FrankMusik_3_Little Words ( A1 Bassline Remix )






wow_wow_wow_Aaaaaaaaaa!




119 komentarzy:

joninel pisze...

love your coat :) stunning as always :)

awildfox pisze...

caly czas placze nad tym co mi zrobili na glowie zamiast pieknego ombre hair jakie masz Ty. az serce mi peka. zazdroszcze ; (

almaa. pisze...

Ty i Didi wyglądacie tak... nieprzeciętnie. Jesteście piękne!

Anička/Rozárka pisze...

i like your necklace!

annierama pisze...

your coat is amazinig!
I love your blog!

~Rauschgiftengel~ pisze...

These pictures are pretty cool, the outfits too! I love them! <3

Madame Julietta pisze...

thaaanks all!

Gorgeous Clara pisze...

love both outfits! great!

Karolina K @lookbook/bambii pisze...

jej! swietnie wygladasz a z kazdym postem coraz lepiej! gratuluje stylu, jestes jedna z 3 najlepszych blogerke ktore odwiedzam codziennie :)

powodzenia dalej, mam nadzieje ze czeka nas wiecej takich postow!!! :D

Maja pisze...

Jak zwykle - mega!!!:)

Nelly. pisze...

Those photos are perfect !

Glamour Bbey. pisze...

I love your heels!

agatheloff pisze...

dobrze ci w tych kolorach :)

Madame Julietta pisze...

milo. dzieki wielkie.
mam nadzieje ze sie zmieniam, mysle ze jesli czlowiek "dorasta" to nie tylko w srodku, mentalnie ale tez wizualnie.

swoja droga w tym miesiacu koncze 23 lata :)
czesto ludzie daja mi 17/18 lat jednak ja sama sila rzeczy widze juz zmiany, pierwsze zmiany heh.
Mistrza za pare lat bedzie miala zmarszczka miedzy brwiami heh!

ThE fAsHiOn WoRsHiPeR pisze...

Lovin' that camel-colored coat..

XoXo-Kelli K
http://thefashionworshiper.blogspot.com/

Catita pisze...

you look so pretty! and so does your friend! is the jacket from H&M?
Catita
http://catindreamland.blogspot.com/

Wilczyca pisze...

Obie wyglądacie świetnie. Masz piękną twarz i faktycznie nie wyglądasz na 23 lata.
Pozdrawiam :)

frances777 pisze...

bardzo ładnie Ci w tym płaszczyku,buty są super!nie wyglądasz na 23 lata masz taką urodę dziewczynki,ale to oczywiście na plus;-)sama też mam 23 i zaczynam powoli mieć z tego powodu kompleksy ;-P szkoda,że nie można znowu mieć 16 lat:P

Audrey_ pisze...

Genialne zdjęcia, z resztą jak zawsze.
Zapraszam do mnie :)

Monia pisze...

pieknie :)

carola25 pisze...

ale Ty masz cudowną urodę... aż się dziwię , że nie zostałaś jakąś top modelką
i jeszcze ten twój styl!

cla-sib pisze...

i like your jacket!


xoxo claudia

fashionmugging pisze...

świetna stylizacja, zresztą jak zwykle :) i bardzo urzekło mnie to,że masz płaszczyk z zara kids :) a buty genialne. :)

zapraszam do nas :)

http://fashionmugging.blogspot.com

behindblueeyes pisze...

masz swietny plaszcz! i kocham twoje koturny!

elikssir pisze...

swietnie wyglądacie:) rewelacyjne zdjecia:)

Martin pisze...

lovely coat.
and good idea. amazing place to taking photos.
martin.

Anonimowy pisze...

Maff! Ile kosztował płaszczyk??? I leci pytanie jedno odnośnie wieku: FAKTYCZNIE wyglądasz na max 18 bo masz taką ładną skórę, a używasz czegoś pod oczy? Jakiś krem? Żel? COŚ??? Bo ani zmarszczuni nie widać!

kingaaaa pisze...

prosto i jakże idealnie!

Céline K.G pisze...

Loving pictures :)
Love your coat :D

xoxo, Céline
areyouincorrect.blogspot.com

Madame Julietta pisze...

po calym dniu raczej nie wygladam na 18 ;)))) zmarszczek jako tako nei mam ale miedzy brwiami juz cos sie zaczyna robic!
plaszcze okolo 200zł

Anonimowy pisze...

hey maff, jakie kosmetyki uzywasz, czy masz jakies rytualy ´pieknosci´?
mam 14 lat i jestes w naszej klasie bardzo znana, obserwujemy posty i jestes nasza idolka, wkrotce tez zrobimy wspolnie bloga
kisses :*
agata,renia,monia

agatiszka pisze...

Ale widzę, że Ty się do dyskusji o fejkach nie przyłączyłaś ;P

Madame Julietta pisze...

hehe wow :) az mi sie nie chce wierzyc to mile, fajnie DZIEKUJE. u mnie w miescie malo kto wie ze prowadze bloga, szczerze.

zakladajcie zakladajcie tez :D ale badzcie przygotowane na spora ilosc niemilych wrecz wrednych komentarzy ;) najczesciej bez szczegolnego uzasadnienia. mam nadzieje ze bedzie takich jak najmniej.

kosmetyki? postaram sie (po raz kolejny) podlinkowac i wlepic tu troche info jutro

MARIA.BROS pisze...

daj spokój, ja nie mogę papierosów bez dowodu kupić a mam też 23 - za 2 miesiące. to potrafi być uciążliwe kiedy musisz śmigać na 3 piętro po kawałek plastiku - 5 lat po jego wydaniu ;)

ubranka cudne + jakie to jest fajne, że przyjaciółki się tak często podświadomie dobiera pod względem stylu. no, a potem można się wymieniać ciuchami w nieskończoność.

Madame Julietta pisze...

Agatiszka :) czuje sie nie "godna" oraz za mało "szafiarkowa" do tego czynu. Dwa troche inaczej interpretuje zamiary i idee zwiazana z calym tekstem.
Sama tez wole mowic o sobie bloggerka/bloggerka modowa ;) wiec traktuje to jako marginalnie tyczace sie mojej osoby wypracowanie.

agatiszka pisze...

:) W końcu mamy wolność słowa i każdy może sobie na swoim blogu pisać co mu się podoba, a to jak pozostali to odbierają to już zupełnie inna sprawa. Ale kumam Twoje podejście do całości zjawiska. 5!

Urszula pisze...

pięknie wyglądasz, masz śliczną buzię:)

Madame Julietta pisze...

Agat. dokladnie :) dlatego nie bede mieszala w czyims pamietniczku-wywodniczku :) heh. ciekawa dywersja ale nacechowana jakas gorycza. to tyle

tez 5! :D

Ulka dzieki

Rayla pisze...

Jak ładnie Ci w beżu :) Bardzo fajna stylizacja, prosta acz z klasą. Dzięki Tobie odważę się chyba nosić zegarek (z restyle:D) na szyi.

Wiesz, przypominasz mi trochę tę dziewczynę z teledysku, pewnie go znasz...(http://www.youtube.com/watch?v=QR4440ReW34)

Pozdrawiam :)

threecropek pisze...

niesamowite zdjęcia, świetny płaszcz.

zgoo pisze...

w nowym elle brakuje mi maff! świetne dzinsy:)

Madame Julietta pisze...

:) Wszystkie 4 dziewczyny(2 mi nie znane) zaslugiwaly na bycie tam.
Alice jak dla mnie jest najpopularniejsza blogerka. Chyba nikogo innego nie widzialabym tam bardziej niz Point. Natomiast Weronike podziwiam za smak do mody. Z uwagi na wiek w pelni uzasadniona jest jej obecnosc w Elle.
Za duzo blond-tlenionych 15stek z niebieskim cieniem na powiece jest jeszcze hot na ulicach. Oczywiscie 50/50 z blog27.

Anonimowy pisze...

Cudnie!

zajrzyj na moj blog! :

http://mishmashautotomia.blogspot.com

http://lookbook.nu/look/1075515-AUTOTOMIA?hypewidget

Hélène, l'obnubilée . pisze...

Love your coat ! =)

mikala pisze...

świetne zdjęcia, super styliazacja twoja i przyjaciółki:)

pozdrawiam
http://mikalafashion.blogspot.com/

granda pisze...

płaszcz to mój obiekt zazdrości. piękny i ponadczasowy. pożądam.

Anonimowy pisze...

niech ktoś mi wytłumaczy o co chodzi z dupami?

STACY pisze...

I like your necklace, and you're so pretty!!!

xStace

PS. Come join my jewellery giveaway:
TEE&FAME

missminimalisst pisze...

O, cóż za miła niespodzianka widzieć didi na twoim blogu!

Jeniffer pisze...

awesome photos...

can you help me filling up my survey about fashion blog and teenager here http://www.kwiksurveys.com?s=HJLMGF_c98dad3b thank you

Mardyy Bum pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mardyy Bum pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mardyy Bum pisze...

Fajny outfit.

Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś pokażesz te buty bo tu jest słabo widać ;(

Bibi pisze...

Nie wiem, jak to możliwe, ale Twojego bloga odkryłam dopiero niedawno, więc każdego dnia poświęcam trochę wolnego czasu na nadrobienie zaległości:P. i bardzo mi się podoba, ma w sobie to "coś", co sprawia, że chętnie tu zaglądam:)
Świetny płaszcz i ciekawa sesja.
pozdrawiam, Bibi

http://fanofcoco.blogspot.com/

Madame Julietta pisze...

Mardyy Bum :))))
zerknij tu
http://madamejulietta.blogspot.com/2010/09/blog-post.html



dziekuje wam za komentarze

dreamy princess pisze...

the bracelet is uber COOL!
like your coat(:

Cheers,
Dreamy Princess
~I wonder what it's like to live in Paris~

miikax3 pisze...

cudownie wyglądasz, nie wiedziałam że jesteś z Poznania :D:D:D

Madame Julietta pisze...

Ja nie jestem z Poznania ;)
Didi jest.

Anonimowy pisze...

Od razu jak zobaczyłam zdjęcia - poznałam Didi ! Pięknie wyglądacie a szkoda , że właśnie Didi tak mało dodaje postów :(

pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Świetna stylizacja, mimo, że bardzo prosta.
,,23 lata i ani jednej zmarszczuni?'- dziwi mnie taki komentarz. To jeszcze nie czas na zmarszczki, chyba, że ktoś nadużywa solarium i/lub papierosów.
Sama kończę 23 za dwa miesiące i też jestem oceniana na 17-18 albo nawet gimnazjum (ale to już ekstremum). Pozostaje tylko mieć nadzieję, że ten trend się utrzyma :)
Pozdrawiam
Magda

Anonimowy pisze...

jedziesz z narzeczonym do londynu ?

angie pisze...

I love those shoes!
Please take a look to my blog..
http://chicalika.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

przytyłaś czy mi się zdaje?

Anonimowy pisze...

jejciu jaka chuda jestes

bessnel pisze...

świetny płaszcz i sweter!
Wyglądasz super

ellie walker pisze...

Amazing blog!

ellie-walker.blogspot.com

Łyska pisze...

Zgaduję, że kcja dzieje sie na dachach polskiego blokowiska ;]

anxi pisze...

didi <3

Abaca pisze...

Love your snake bracelet !!!

Mary pisze...

genialne zdjęcia!

María Chantal Rodríguez Nilsson pisze...

i love that snake bracelet!! it´s so cute

and so amazing blog^^really like it

Anonimowy pisze...

Jesteś mistrzem.
Natomiast jeśli chodzi o Didi to powiedz jej,że jest niebywale piękna a krew mnie zalewa jak widzę tą typową dla niej minkę do zdjęć.Bardzo się tym oszpeca.

Pozdro dla Was!:)

Anonimowy pisze...

sliczna bransoletka. Gdzie kupilas?:)

Anonimowy pisze...

dlaczego Didi robi do większości zdjęć taki szpetny dziubek?

MARTA pisze...

lovely ! you look sweet

DiDi pisze...

JEZU DIDI WAM MÓWI ZE NA ZADNYM Z TYCH ZDJEC NIE MA DZIUBKA!:OOOOOOOOOOOOOOO
NA JEDNYM ZDJECIU SIE SMIEJE, NA INNYM JAK SIEDZE SIE USMIECHAM A NA TYM CO JESTEM SAMA MAM POPROSTU SPIĘTE USTA ale nie dziubek:)takze wrzuccie na luzzzzzzzzzzzzzzz zaczne wstawiac chyba zdjecia bez twarzy bo nie skupiacie sie na tym na czym powinniscie:) mam na mysli strój:) a nie wyglad,szkoda ze nie mam pryszczy i okularów +3!:)
pozdro

Madame Julietta pisze...

ee ziom, ja znam twoj dziubek ;)
a raczej "firmowa minka".
nie wiem tylko jak kogos moze to denerwowac? na obrone kolezanki moge napisac iz tak jak masa brzydkich dziewczyn robi sweetasne foty z reki i mine "im hot" tak didi diabelnie naturalna laska robi sobie taka oto minke, przy czym moglaby wychodzic na kazdej fotce jak modelka!

nie wiem co tu gorcze? yyy a raczej wiem.

Anonimowy pisze...

visiting Madrid?

Madame Julietta pisze...

yes :) soon

Rotkohl pisze...

a brans czyja i skad;)??

Anonimowy pisze...

gdzie bransoletka?!!!

Anonimowy pisze...

gdzie można zakupić taką bransoletkę??
proszę o odpowiedź

Anonimowy pisze...

i love this look!

thelibertybelleblog.blogspot.com

Madame Julietta pisze...

u mnie w miescie sa.
ewentualnosc ze ja kupie i wtsle.
jednak na dniach mam wyjazd wiec raczej zanim pieniadze by doszly musialabym jechac.

Anonimowy pisze...

a za ile takie cudo? chodzi mi o bransoletke :) bo ja bym się pisała... nawet mogę poczekać bo na nią warto :) szukam takiej po całym Krakowie i już pomysłów nie mam :( może zrób zamówienia na blogu ;d bardzo ładnie ;* szukam takiego płaszczyka ;*

Madame Julietta pisze...

nie ma dostepnych duzo. sa chyba dwie zlote i jedna srebrna.
nie wiem czy bede miala czas aby wyslac bo mam przeprowadzke.

aife pisze...

Widzę, że i Tobie buty przypadły do gustu, mega wygodne, prawda :)? Bardzo mi się podobasz i w swoich odważniejszych, ale i w takich prostszych stylizacjach. Wszystko ze smakiem.

Anonimowy pisze...

maff prosze napisz mi, czy buty z tego zdjecia http://1.bp.blogspot.com/_QQf9kvslsT8/TIY_8MoU0fI/AAAAAAAAAJs/D2NuKwAiMJw/s1600/maffashion_2.jpg
to sa te buty?
http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/28/37/34/1228373433

Juz szukam takich butow od momentu kiedy mialas je w stylizacji z sukienka z niebieskiej koronki, bo to chyba te same
Z gory dziekuje!

Anonimowy pisze...

już spakowana do wyjazdu ?

claarax. pisze...

twój blog jest świetny ! naprawdę jest dużą inspiracją :)

julia pisze...

very nice pictures and outfits!

Anonimowy pisze...

hej hej, o co cho z tym Madrytem? powiedz coś więcej:)

Emilie B pisze...

Your pictures are awesome:)

www.liligraphie.blogspot.com

Fashion-Resort! pisze...

great pictures. i hyped it also on lookbook.nu!<3

Anonimowy pisze...

przepiękne stylizacje!!

skąd ten cudowny naszyjnik i zegarek na szyje?

pozdrawiam

Madame Julietta pisze...

anonim od butow bigstara. tak to sa te! tylko bezklamry :)

anonim od naszyjnikow:
to sa dwa regarki. 1. jest po mojej babci 2. jakis vintage.

o Madrycie i Londynie powiem po powrocie.


czy spakowana? dopiero zaczynam :)

amorosa pisze...

stylizacja jak zwykle mi się podoba o czym już pisałam na facebooku :>

interesuje mnie cena tych bransoletek - żmijek :> ile one kosztują?

Anonimowy pisze...

O, ja się piszę na bransoletkę, jest cudna, choć do szkoły pewnie nie bardzo :P

Bo przeboska jest. I właśnie, na jakie pokazy jesteś zaprosozna w Madrycie?

JoD pisze...

Hej!
Maff zapraszam do obejrzenia niespodzianki ode mnie na

http://jodland.blogspot.com/2010/08/juliett-k-by-me.html

Pozdrawiam,
JoD

Patricia pisze...

aaaaa!obie jesteście prze cudne i pięknioszne:D
wróć cało i zadowolona oczywiście!:*

mademoiselle Joana pisze...

świetny masz ten płaszcz! i bransoletka SUPER!

carola25 pisze...

co do świecenia się skóry , to ja stosuję ( tylko proszę się nie śmiać;P ) : mąkę ziemniaczaną. Nadaje idealny mat, ale nie taki płaski jak w niektórych pudrach, matuje na cały dzień, poza tym nie wysusza skóry, nie zapycha no i tak niewiele kosztuje:) jak narazie żaden puder nie przebił mojej mąki ziemniaczanej.:) Ostatnio dodałam tez mielonego cynamonu do mąki: śliczny zapach i ładny koloryt skóry nadaje to połaczenie:)POLECAM

Anonimowy pisze...

dziekuje bardzo!
jestes mega kochana, ze tak cierpliwie tu odpisujesz na wszystkie komentarze:)
sledze Twoj blog od dawna i najbardziej uderza w kanony mojej estetyki:)
Pozdrawiam
"anonim od butow" :D

an aspiring everything pisze...

your friend is beautiful! I love the black and white photo of the two of you :)

www.letthesunshineinblog.blogspot.com

Madame Julietta pisze...

JoD dzieeeeeeeeeeki! :) fajny portretos! jak wroce z "wycieczki" moze dodam jeszcze jakies zdjecia ktore cie zainspiruja hihihi :)


dziekuuuuje wam ogromnie i juz mowie pa pa :)
milego weekendu juz na zas ;)

Rule of Fashion pisze...

you look fabulous

checkout my shoppingblog
http://ruleoffashion.blogspot.com/

JoD pisze...

:) OK,a jak będziesz miała jakieś pomysły to daj znać:)
aha, i przy okazji podaj adres e-mail, bo wcześniej wysyłałam do Ciebie ten portret i chyba nie doszedł:/

Udanej "wycieczki":)))

Anonimowy pisze...

Hej ! Fajnie prowadzisz bloga tylko powinnaś zwracać bardziej uwagę na to jak piszesz bo pewnie starasz się pisać bardzo szybko i tak w prawie każdej Twojej wypowiedzi czy notce czy nawet jak u innej blogerki napiszesz komentarz są błędy... np. tutaj "Zazdroszcze dziewczyna ktore maja swoj ulubiony podklad" już nie chodzi mi o to , że nie piszesz "ę,ą " ale zazdroszczę dziewczynom , prowadząc bloga powinnaś dbać o gramatykę i słownictwo - i nie , żeby to był negatywny komentarz tylko właśnie powinnaś na to zwracać uwagę.


Złota bransoletka jest przepiękna !

Anonimowy pisze...

Gdzie kupilas to pudelko na kosmetyki i za ile?

Didi ma piekne wlosy-zazdroszcze!

Anonimowy pisze...

kurcze tez mi sie strasznie by przydalo takie pudelko na kosmetyki wiec napisz prosze skad jest:) buzki buzki:*

Anonimowy pisze...

a ile kosztuje taka bransoletak? jest piekna!

Madame Julietta pisze...

bransoletka 35zł
natomiast pudelko jest z netto za grosze. ma 3 szufladki oraz pojemnik zamykany od gory(jak widac)

Anonimowy pisze...

kiedy Maff wylatujesz? i kiedy do nas wrócisz?

Anonimowy pisze...

Kochana a gdzie mozna nabyc te bransoletki weżowe?
pozdrawiam ♥
annaantonina

Anonimowy pisze...

och przeczytałam, że u Ciebie w mieście są dostępne. a jaki sklep i jakie miasto. ciekawa jestem czy już wyjechałaś czy jeszcze nie.
annaantonina

small woman . pisze...

cudna bransoleta! ♥

Wiktoria. pisze...

Kocham Twój styl! Jest oryginalny i jak najbardziej jedyny w swoim rodzaju ;))
Potrafisz proste rzeczy połączyć w taki sposób, zeby razem tworzyły zgraną, spójną całość. Podziwiam Cię za to!
Jesteś świetną stylistką!
Powodzenia!


lakersrulezv.blogspot.com

marietales pisze...

zakochałam się w twoim płaszczu i bransoletce:)) Bardzo lubię Twój styl ubierania się:)) Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Good Day every one, fab board I have found It absolutely helpful and it's helped me alot
I hope to give something back and assist other users like this board has helped me

_________________
[url=http://iphoneusers.com]jailbreak iphone 4.2.1[/url]